Direktlänk till inlägg 13 mars 2008

Ika i rutan

Av Therese - 13 mars 2008 19:45

När jag och världens bästa syster var små tyckte vi Ika var såååå konstig, men likväl såg vi det; berättelserna om Ika och skelettet Åke. Ika pratade med konstig röst och dansade runt med Åke. Nu tycker jag Ika är såååå underbar. Vad säger det om mig?

,  
 
Erika

Erika

15 mars 2008 12:05

Ika i rutan var verkligen ett udda barnprogram... Minns att jag såg det ofta (man hade iofs inte så stort val på den tiden det bara fanns två kanaler), men tyckte precis som du att hon var jättekonstig.

http://bockermedmera.blogspot.com

 
Ingen bild

Lotta

17 mars 2008 10:37

Nu förstår jag vart min bibliotek/bok/skelett fobi(ointresse?) har sin grund. Betyder det att jag är stygg?
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 2 juli 2009 18:33

Hoppas du har det bra i Kongo!  

Av Therese - 14 maj 2009 18:24

Världens finaste!

Av Therese - 19 april 2009 17:54

I helgen har jag läst Marie Jungstedts debutroman "Den du inte ser". Fascinerande eftersom att jag läst alla de påföljande i okänd ordning. Vad gäller själva kriminalhistorien så spelar det egentligen ingen roll. Det trixiga blir de ganska omfattande...

Av Therese - 9 april 2009 17:56

Göran Greider har två sidor. En i vilken han är en högljudd debattör och en där han är en lugn och ödmjuk trädgårdsvän. Om jag inte missminner mig har jag tidigare skrivit om hans fantastiska landskapsskildringar i "Fucking Sverige". Nu är det som om...

Ovido - Quiz & Flashcards