Direktlänk till inlägg 13 juli 2008

Jag säljer saker!

Av Therese - 13 juli 2008 18:15

On någon är i behov av en sideboard, en snurrfåtölj eller CD-hyllor så får ni gärna köpa mina. De är i fint skick, billiga och risk finns även att de är lite katthåriga. De finns att hämta/titta på några mil söder om Stockholm. (Strecken som är runt dörrarna på sideboarden är kamerans produkt och finns inte på riktigt. Fåtöljen har en mörkbrun oanvänd klädsel som följer med)

 
 
Ingen bild

L.

13 juli 2008 19:45

Jag behöver förvisso inga möbler, men vilken fräsig gammal skrivmaskin du har! :D

 
Ingen bild

Mamma

14 juli 2008 20:54

CD-hyllorna tar jag gärna hand om - kan de gå in i Forrden tro??

 
Ingen bild

Lotta

14 juli 2008 21:39

Kan du inte sälja fd gröna shiffonjen (stavning?) i övre hallen istället? Den vill jag gärna ha =)

 
Ingen bild

Lotta

14 juli 2008 21:40

glömde skriva att du gärna får skänka den.. inte sälja

 
Therese

Therese

15 juli 2008 17:33

Mamma: du är för sen... det kommer någon gubbe ikväll.

Lotta: kan du inte bara ta det som bjuds och vara tyst!? =)

http://bokbloggen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mamma

16 juli 2008 18:07

Jaja, vad är väl en bal på slottet eller en CD hylla söder om Stockholm....

 
Ingen bild

Lotta

16 juli 2008 22:13

*hmpf*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 2 juli 2009 18:33

Hoppas du har det bra i Kongo!  

Av Therese - 14 maj 2009 18:24

Världens finaste!

Av Therese - 19 april 2009 17:54

I helgen har jag läst Marie Jungstedts debutroman "Den du inte ser". Fascinerande eftersom att jag läst alla de påföljande i okänd ordning. Vad gäller själva kriminalhistorien så spelar det egentligen ingen roll. Det trixiga blir de ganska omfattande...

Av Therese - 9 april 2009 17:56

Göran Greider har två sidor. En i vilken han är en högljudd debattör och en där han är en lugn och ödmjuk trädgårdsvän. Om jag inte missminner mig har jag tidigare skrivit om hans fantastiska landskapsskildringar i "Fucking Sverige". Nu är det som om...

Ovido - Quiz & Flashcards