Direktlänk till inlägg 31 oktober 2008

Amerikanska hus

Av Therese - 31 oktober 2008 18:31

Det verkar finns en uppsjö av vackra, charmiga och orginella viktorianska hus i USA. Tänk om det kunde finnas ett sådant häromkring....

 
 
filippa

filippa

31 oktober 2008 18:37

fin blogg du har!

http://kaffe.blggagratis.se

 
Ingen bild

Lotta

2 november 2008 08:55

Ser livsfarliga ut!
Hittar du ett sånt här kommer jag INTE komma och hälsa på, iallafall inte sova över. Syns lång väg att det är fyllt av spöken och gastar.. burr

 
Ingen bild

mats

4 november 2008 09:43

köper du det rosa huset med tornet, kommer jag på besök och stannar väldigt länge. jag bor gärna i bibloteket. med vänliga hälsningar mats

 
Ingen bild

Sof

5 november 2008 13:25

Håller med fullständigt - ingenting kan mäta sig med den atmosfären som amerikanska hus förmedlar! Reste till Upstate New York i somras och var helt hänförd :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 2 juli 2009 18:33

Hoppas du har det bra i Kongo!  

Av Therese - 14 maj 2009 18:24

Världens finaste!

Av Therese - 19 april 2009 17:54

I helgen har jag läst Marie Jungstedts debutroman "Den du inte ser". Fascinerande eftersom att jag läst alla de påföljande i okänd ordning. Vad gäller själva kriminalhistorien så spelar det egentligen ingen roll. Det trixiga blir de ganska omfattande...

Av Therese - 9 april 2009 17:56

Göran Greider har två sidor. En i vilken han är en högljudd debattör och en där han är en lugn och ödmjuk trädgårdsvän. Om jag inte missminner mig har jag tidigare skrivit om hans fantastiska landskapsskildringar i "Fucking Sverige". Nu är det som om...

Ovido - Quiz & Flashcards