Direktlänk till inlägg 16 januari 2009

Learning To Love You More

Av Therese - 16 januari 2009 19:23

Tidigare idag länkade jag till den fina sidan 365 saker du kan göra. Av en slump hittade jag en nästan ännu finare sida, Learning To Love You More, på ett liknande tema. Den har världens mysigaste tips; till exempel att göra skuggbilder, plantera en blomma på en offentlig plats eller samla ihop föremål från föräldrahemmet till en utställning. Fint som snus!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 2 juli 2009 18:33

Hoppas du har det bra i Kongo!  

Av Therese - 14 maj 2009 18:24

Världens finaste!

Av Therese - 19 april 2009 17:54

I helgen har jag läst Marie Jungstedts debutroman "Den du inte ser". Fascinerande eftersom att jag läst alla de påföljande i okänd ordning. Vad gäller själva kriminalhistorien så spelar det egentligen ingen roll. Det trixiga blir de ganska omfattande...

Av Therese - 9 april 2009 17:56

Göran Greider har två sidor. En i vilken han är en högljudd debattör och en där han är en lugn och ödmjuk trädgårdsvän. Om jag inte missminner mig har jag tidigare skrivit om hans fantastiska landskapsskildringar i "Fucking Sverige". Nu är det som om...

Ovido - Quiz & Flashcards